مسئول امور اداری-مالی
نام و نام خانوادگی: |
توفیق مقدم |
تحصیلات: |
کارشناسی ارشد حقوق (گرایش حقوق خصوصی) |
تاریخ تولد: |
1356 |
شرح وظايف معاونت اداری – مالی
- نظارت بر حسن اجرای کلیه امور شهرداری.
- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها.
- سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی.
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن.
- انجام سایر امور مشابه و دستوراتی که از طرف شهردار در حدود وظایف ارجاع می گردد.
- اجراي دقيق آيين نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- كنترل و امضاء كليه استعلام ها،گواهي هاي صادره، تقسيط عوارض به ميزان اعلام شده از سوي شهردار و امضاء كليه نامه هاي خروجي و دستور نامه هاي وارده .
- كنترل و نظارت بر ساخت و سازهاي شهري منطقه.
- مشاوره با مهندسان مشاور ذي صلاح جهت تهيه طرح هاي معماري و شهرسازي وپروژه هاي عمراني مورد نياز منطقه.
- برگزاري جلسات كميته هاي فني و كميسيون بررسي طرح ها و شوراي سياست گذاري طرح هاي عمراني.
- پيگيري برنامه هاي پيش بيني شده به منظور تهيه طرح هاي فني و اجرايي باتوجهبه احتياجات فعلي و آتي منطقه.
- نظارت برتدوين ضوابط و دستورالعمل ها در خصوص هماهنگي امور مربوط به ساخت و سازهاي شهري و نظارت بر تهيه و حسن اجراي ضوابط مصوب نقشه هاي جامع و طرح هاي تفصيلي در منطقه و نيز مراقبت در پيشبرد فعاليت هاي عمراني بر اساس برنامه هاي زمان بندي شده.
- برنامه ريزي جهت انجام مطالعات و نقشه هاي پروژه ها و توان سنجي پيمانكاران و برگزاري مناقصات و كنترل پيشرفت كار پروژه ها.
- پيگيري برنامه هاي پيش بيني شده به منظور بهبود عبور و مرور در منطقه باتوجه به تراكمو احتياجات فعلي و آتي و نظارت بر حسن اجراي آنها.
- كنترل و امضاء كليه پروانه هاي احداث ساختمان، گواهي وضعيت بنا، عدم خلاف، توسعه بنا، پايان كار و صدور مجوز تعميرات ساختماني به ميزان تفويض اختيار از سوي شهردار.
- برگزاري جلسات معماري و فني در خصوص بررسي طرح هاي معماري جهت صدور و يا اصلاح پروانه ساختماني.
- شركت در جلسات كميسيون هاي ماده صد، بدوي و تجديد نظر.
- نظارت بر حسن اجراي امور واحد هاي شهرسازي.
- انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.